miercuri, decembrie 12, 2007

Cum e sa fiu Mos Craciun?


De ani si ani ma gandesc la voi... dragii mei copii. Dar acum mai mult ca niciodata... Craciunul e tot mai aproape... acea seara speciala in care vin sa va vad pe fiecare. Este tot mai obositor pentru ca ma trezesc tot mai devreme in fiecare zi sa ma asigur ca totul este pregatit la timp.

Tot anul am pregatit saniuta sa fiu sigur ca o sa alunece si acum sunt putin trist deoarece ajutoarele mele nu au reusit sa repare masina de ninsoare...dar sunt convins ca vor reusi. Eu am reusit anul acesta pe langa treburile obisnuite din fiecare an (sa vizitez si sa ajut spiridusii la fabricarea jucariilor, sa ajut piticii la producerea dulciurilor, sa antrenez zilnic renii mei ca in acea seara sa putem ajunge la toti copii din lume si asa mai departe) am reusit si sa iau lectii de folosire a calculatorului si a internetului special sa pot vorbi cu voi mai rapid si nu cumva sa se rataceasca vreo scrisorica. Asa ca voi lua lectii si de mecanica sa fiu sigur ca in fiecare an va functiona masina de ninsoare.
Desi sunt batran incerc sa tin pasul cu tehnologia si cu dorintele voastre. Multe jucarii dragi mie pe care le produceam odata nu le mai doreste nimeni... eu impreuna cu Doamna Craciun si cu spiridusii suntem creativi si inventam jucarii noi care sa placa copiilor.

Nu e foarte usor sa fiu Mos Craciun si sa ma cunosca toata lumea. Pentru ca eu iubesc toti copiii... si sunt suparat cand voi sunteti rai, nu ascultati de parinti, faceti prostii...dar tot o sa imi treaca daca incercati sa va reparati greselile!

Acum trebuie sa merg sa-i hranesc pe Rudolph, Dasher, Dancer, Prancer, Vixen, Comet, Cupid, Donder si Blitz – renii, pentru ca e ora mesei pentru ei si nu vreau sa le slabeasca puterile.

Va pup pe toti dragii mosului, chiar si pe cei care nu ati fost foarte cuminti si sper sa va reparati greselile pana in seara de 24, cand voi pleca sa va vizitez pe toti.

Comments:
o sa am eu grija sa repar tot ce am stricat dar cu talentu meu,.. cred ca o sa le stric mai rau,,, pana una-alta te rog sami aduci un sac mare fara find ca sa ma pot imbraca cu el de halloween sa joc rolul sacului de cartofi si sa vin la tine sa zic tirck or treat!

Cu recunostinta ... AbrAcAdAbrA!
 
hey...anul asta mai vine mos Craciun de la crucea rosie??
 
Da, si anul acesta Mos Craciun vine de la Crucea Rosie Sibiu! Va asteptam sa ne contactati la numerele 0269/217646 si 0741/118975 sau la sediul nostru din Str. Xenopol nr.1
 
Buna ziua Mosule,
Am 41 de ani si va intreb draga Mos-Craciun, in decembrie ajungeti, cumva, si la Brasov ? Sunt tare curioasa ! : ati fost vreodata si la Brasov, sa vedeti ce oras minunat este, si m-ai ales seara in Piata Sfatului, cand se canta colinde? Am si eu o nepotica si o abonez pe ea la Mata. Mosule : si eu vreau sa ma abonez la mata : nu stii mata un post pt voluntar platit, eu una as intra(eu pt mine cer acest lucru) : email-lul meu este c.mugurici@yahoo.ro si tel fix : 0268511474. Te rog mult nu fa public acest email, ci pastreaza-l bine. Multumesc ca ma asculti si sanatate iti doresc.
Doamne-Ajuta!
 
Trimiteți un comentariu



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?