marți, decembrie 11, 2007

Dragii Mosului...

Ho, ho, ho, copiii ma cheama cu “mos Craciun” insa imi place sa mi se zica “mosu”. Odinioara asteptam un an intreg scrisorile voastre ca sa stiu ce cadouri sa va pregatesc. Spiridusii lucrau fara intrerupere, ca sa fim gata la timp, in timp ce Craciunitele mele trudeau la cozonaci si placinte (mda, recunosc am o pasiune nebuna pentru dulciurile de Craciun... de unde si constitutia mea bine facuta ;)). Si de fiecare data eram cu inima stransa, ca daca s-a ratacit vreo scrisoare pe drum?
De curand insa, mos Nicolae de la Toptech mi-a facut un cadou neasteptat : un laptop cu acces la internet. Pfui, mi-am zis, ce o fi si asta ? Ca de cand sunt eu mos Craciun n-am pomenit asa ceva : o cutie prin care primesti scrisorile copiilor din toata lumea cat ai zice « cozonac » :)
Bineinteles, i-am sunat pe prietenii mei, voluntarii de la Crucea Rosie Sibiu, care m-au invatat cum sa imi fac o casuta de email si sa folosesc messenger si skype... hmmm, de azi scrisorile copiilor vor ajunge la mine intr-o clipita! Sarbatori fericite si ne vedem in 24 decembrie ! ;)
(adresele la care poate fi contactat mos Craciun sunt moscraciuncrsb@yahoo.com sau moscraciuncrsb@skype.com)

Serviciul de Mos Craciun oferit de Crucea Rosie Sibiu in municipiul Sibiu ti-l aduce pe « mosu » acasa, la gradinita sau firma ta incepand cu data de 12 decembrie 2007. Tot ce trebuie sa faci este sa ne contactezi din timp si sa faci o programare : telefon : 0269-217646 sau 0741-118975.
(Donatia pentru familii este de 25 lei, pentru scoli si gradinite 50 de lei, pentru firme 150 lei.)

Comments:
draga mosh craciun, eu nu pot sa iti trimit pe e-mail scrisoarea mea, pentru ca nu am invatat inca sa redactez o scrisoare, dar nnu imi fac probleme, mama zicea ca esti un tip foarte destept asa ca nu o sa iti faci probleme ce cadou sa-mi faci nu-i asa? EU te astept si p la usa mea, ca horn nam k stau la bloc si te rog sa lasi cadou in fata usi pentru ca eu o sa dorm la ora aia, sti ca e trecut de mult de ora mea de culcare. a, si sa nu uit, te rog sa imi aduci si o palnie ca sa mai toarne profesorii niste minte in capu meu, pentru ca mie lene sa invatz. din cauza inconvenientelor, nu pot nici macar sa ma semnez asa ca va trebui sa ma recunosti dupa scris. multumesc mult!
 
Trimiteți un comentariu



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?