miercuri, decembrie 12, 2007

Mos Craciun pe messenger

« Cu toate ca sunt batran, incerc sa fiu la zi cu tehnologia, asa ca anul acesta am facut cursuri de informatica si am invatat sa intru in contact direct cu voi copiii de pretutindeni.
Inca din prima zi in care am intrat pe messenger am primit o multime de solicitari din partea voastra. Stiu ca sunteti foarte entuziasmati ca vorbiti cu mine si ca ma asteptati cu mare drag.


In fiecare an am fost surprins de cate dorinte aveti voi, copiii; insa eu mi-am facut timp pentru fiecare dintre voi, v-am ascultat cu rabdare si mi-am notat ce cadouri vreti sa primiti in seara de Craciun. Unii dintre voi isi doresc jucarii, altii dulciuri, biciclete, calculatoare, hainute... insa stiu ca ceea ce conteaza cu adevarat pentru voi este faptul eu ma gandesc la fiecare in parte, desi uneori ati fost neascultatori sau obraznici... pentru ca va iubesc eu va iert cu conditia ca in urmatorul an sa fie cuminti. »

Cu drag,
Mos Craciun

Obosit dupa atat munca, dupa atatea solicitari... Mosul adoarme cu gandul ca maine o sa o ia de la capat...

Comments:
Mos Craciun pe Messenger.
Cel mai odios lucru citit vreodata.
Sunt sigur ca aces site nu are nici o legatura cu Crucea Rosie.
 
datimi si mie uun id de mess a lu moshu... poae... cine stie??? imi aduce si mie ... o bursa in sua.. sau mai stiu eu:-?? =)))))))))

BunIka lU mIshU!
 
Trimiteți un comentariu



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?